Podczas odbioru przesyłki - Twojelazienki.pl

Infolinia: (41) 314 30 23

|

Zapytaj eksperta: (0) 660 492 923

błąd przy wczytywaniu obrazka

Twój koszyk:

0

produkty

0,00zł

 

Podczas odbioru przesyłki


Ocena: 3.3/5 (11 głosów)

Przed otworzeniem przesyłki należy pokwitować jej odbiór na liście przewozowym i zapłacić ewentualne pobranie.

 

Klient może poprosić kuriera o pozostanie do momentu otworzenia i sprawdzenia przesyłki.

 

Jeśli dostarczany towar będzie na palecie euro należy obejrzeć ją z zewnątrz czy paleta nie nosi znamion uszkodzenia.

 

Jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie lub niezgodność towaru należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Protokół taki powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub niezgodność  w towarze.

 

W przypadku zauważenia braków lub uszkodzeń w towarze po odjeździe kuriera należy jak najszybciej zadzwonić pod numer podany na liście przewozowym i zażądać przyjazdu kierowcy w celu spisania protokołu.

 

Wszelkie reklamacje do firmy przewozowej mogą być zgłaszane w terminie 1 dnia od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z mechanicznym uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.

 

Spisany protokół należy przesłać do siedziby sklepu twojelazienki.pl .  Tylko ze spisanym protokołem możliwa jest wymiana towaru na nowy lub lub zwrot pieniędzy.

 

Kurier  nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient zobowiązany jest tą czynność wykonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność.

Komentarze użytkowników


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy Dodaj komentarz

Podziel się

 

"Twojelazienki.pl" korzysta z plików cookies. Jeżli chcesz dowiedzieć się więcej o polityce prywatności zapoznaj się z naszym regulaminem.

Zapoznałem się z polityką cookies.