reklamacje - Twojelazienki.pl

Infolinia: (41) 314 30 23

|

Zapytaj eksperta: (0) 660 492 923

błąd przy wczytywaniu obrazka

Twój koszyk:

0

produkty

0,00zł

 

reklamacje


Ocena: 3.4/5 (7 głosów)

POSTEPOWANIE REKLAMACYJNE

 

1. Przy odbiorze towaru kupujący ma obowiązek sprawdzenia stanu przesyłki oraz jej zgodności z dokumentami przewozowymi lub innymi załączonymi dokumentami.

2. W przypadku wszelkich zastrzeżeń odnośnie stanu bądź zawartości przesyłki zaleca się, aby były opisane w protokole lub na liście przewozowym w obecności kuriera i przez niego podpisane.

3. Przy odbiorze zaleca się sprawdzić czy paleta nie posiada zewnętrznych śladów uszkodzeń widocznych gołym okiem tj. np. zerwanej folii, nie jest przechylona itp.

4. Jeśli stan wizualny palety/przesyłki nie budzi zastrzeżeń to kupujący ma powinien umieścić na liście przewozowym adnotację "Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia, nie stwierdzono zewnętrznych uszkodzeń".

5. Jeżeli stan przesyłki budzi zastrzeżenia Kupujący powinien powiadomić Sprzedawcę nas niezwłocznie, w jak najkrótszym terminie. Może przy tym skorzystać z poniższego formularza reklamacyjnego.

6. Sprzedawca w celu rzetelnego rozpatrzenia reklamacji może wnioskować do kupującego o  zdjęcia uszkodzonego towaru, kopii listu przewozowego oraz innych danych pozwalających rozpatrzyć reklamację.

7. Wady jawne, typu kalibracja czy odcień, należy zgłaszać przed ułożeniem, zabudowaniem, zamontowaniem w terminie 7 dni od dostawy

8. Prosimy pamiętać iż zdjęcia mogą być wyświetlane w innej kolorystyce, odcieniu oraz nasyceniu barwami w zależności od używanego typu monitora. Nasze zdjęcia produktowe zostały wykonane w określonych, specjalistycznych warunkach  oświetleniowych, które w normalnych warunkach użytkowania mogą być niemożliwe do odtworzenia, co może determinować różnice pomiędzy wyglądem realnym produktów a prezentowanymi zdjęciami w naszym serwisie. 

9.Proszę pamiętać, że ze wzgledu na specyfikację produkcji płytek ceramicznych nie przyjmujemy zwrotów nadwyżek płytek. Każda partia płytek ma inny odcień (może być delikatniej jaœniejsza bądŸ ciemniejsza) ze względu na te różnice
i dbałoœć o przyszłych Klientów, nie możemy przyjmować zwrotów nadwyżek

 

Formularz odstapienia od umowy - druk do pobrania

Komentarze użytkowników


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy Dodaj komentarz

Podziel się

 

"Twojelazienki.pl" korzysta z plików cookies. Jeżli chcesz dowiedzieć się więcej o polityce prywatności zapoznaj się z naszym regulaminem.

Zapoznałem się z polityką cookies.