transport - Twojelazienki.pl

Infolinia: (41) 314 30 23

|

Zapytaj eksperta: (0) 660 492 923

błąd przy wczytywaniu obrazka

Twój koszyk:

0

produkty

0,00zł

 

transport


Ocena: 3.4/5 (77 głosów)

Transport   

 

 

 

       Aby sprawdzić jaki będzie koszt dostawy Twojego zamówienia wrzuć wszystkie produkty do koszyka.
Ceny transportu wyliczane są
Automatycznie przez system w zależności od zamówionego towaru.

 

 

 

             

          1.Transporty są realizowane od poniedziałku do piątku.w godzinach 8:00-16:00

          2.Nie umawiamy transportów na konkretną godzinę.

          3.Przed dostawą kurier kontaktuje się z klientem telefonicznie, w przypadku
            
braku kontaktu próba dostarczenia  następuje następnego dnia.

          4.Odbierając przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera, czy nie ma
             jakichkolwiek uszkodzeń.

 

                 Przykładowy cennik kosztów transport

 

Cała Polska  
Wartość zamówienia Cena Transportu
Od 0zł do 500zł 95 zł  waga do 49 kg
Od 500zł do 2900zł 116 zł
   

Od 2900 zł

Gratis

  

Ceny transportu dla zamówień o dużej wadze i dużych gabarytach.

Cała Polska  
Suma m2 w zamówieniu Cena Transportu
Poniżej 45m2 116 zł
Powyżej 45m2 170zł
Powyżej 75m2 250zł
Powyżej 150m2 zależnie od wagi

przy płatności za pobraniem, spedycja dolicza 30zł (brutto)

 

WAŻNE PRZY ODBIORZE TOWARU

 

1.W przypadku towarów dostarczonych na paletach należy obejrzeć je z zewnątrz, czy paleta lub pudełka  nie zostały uderzone a opakowanie nie posiada zewnętrznych uszkodzeń. 

2.Jeżeli Klient stwierdza, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na

liście przewozowym wpisuje: ”Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia.“

 

3.W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych towaru lub niezgodności przesyłki

  z zamówieniem, prosimy o sporządzenie protokołu szkody.

 

Prosimy zwracać szczególną uwagę na uszkodzenia i wgniecenia opakowania.

Jeśli jakiekolwiek wgniecenia są widoczne prosimy o zaznaczenie w protokole szkody opcji "TAK" w pkt.11  spedycji  RABEN lub w pkt.5  spedycji SCHENKER.

 

4.Oraz poczynienie stosownej adnotacji na liście przewozowym  w obecności kierowcy. oraz złożyć do    sklepu plytki24.pl zgłoszenie,wypełniając formularz reklamacyjny, w zakładce reklamacji.

Kurier ma obowiązek jedynie wyładować towar z samochodu, nie ma obowiązku wnoszenia go do mieszkania (co wynika z regulaminów firm spedycyjnych).

 

 
ODBIÓR OSOBISTY

Zamówiony towar mogą Państwo również odebrać osobiście po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu odbioru,w naszym magazynie pod adresem:


F.H. GABI Marek Ćwikliński ul. Wspólna 105
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

Godz. odbioru 8:00-16:00 (poniedziałek- piątek) sobota w godz.8:00-12:00

Przygotowanie i wydanie towaru do odbioru wynosi 45zł.

Komentarze użytkowników


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy Dodaj komentarz

Podziel się

 

"Twojelazienki.pl" korzysta z plików cookies. Jeżli chcesz dowiedzieć się więcej o polityce prywatności zapoznaj się z naszym regulaminem.

Zapoznałem się z polityką cookies.